loading...
عشق بلاگ
رضا بهمنی بازدید : 48 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

برای من از دل شکسته نگو
که دلی دارم شکسته تر از

  سکوت

  شکسته از درد
شکسته از زخم

شکسته از عشق

شکسته از گناه

شکسته از 
تنهایی

 بر خواهم داشت این تکه های تنهایی را
و لباسی
خواهم دوخت سپید از این همه 
سیاهی

  برای خودم توشه ای خواهم ساخت پر از محنت و رنج
شاید خدا مرا بخشید
شاید

اگه که به من میگی از بودنت خسته شدم

اگه میگی به یکی غیر تو دلبسته شدم

اگه که دیگه ندارم واسه تو من ارزشی

اگه که دیگه نذاشتی واسم جای بخششی

هنوز تو دنیای منی ، هنوز رو چشمای منی

هنوز تو دنیای منی ، هنوز رو چشمای منی

با اینکه همه میدونن که دیگه دوسم نداری

اگه با خاطرها مون میری و تنهام میزاری اگه چشماتو میبندی که نبینی تو منو

اگه که دوسم نداری میگی از پیشم برو

هنوز تو دنیای منی ، هنوز رو چشمای منی

هنوز تو دنیای منی ، هنوز رو چشمای منی

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد عشق بلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,982